Ez egy előző félévben kiírt, archivált téma.
Tranzakciós adatok számos iparágban előfordulnak: ilyen adatok a bankkártya szokásainkat leíró logok, a telefontársaságok által tárolt hívás logok, stb. Ezekből az adatokból a felhasználók viselkedésére vonatkozóan olyan újfajta információk nyerhetőek ki, amelyek az ügyfélanalitika területén jelentős haszonnal bírnak, sokkal pontosabban leszünk képesek ezek alapján meghatározni az ügyfelek jövőbeni viselkedését. A hallgató a téma keretén belül megismerkednek egy, a tanszék munkatársai által kifejlesztett új módszertannal a tranzakciós adatok kezelésére vonatkozóan, majd egy valós adathalmazon oldanak meg üzleti problémákat a fenti eszköztár segítségével. A téma kiválóan alkalmas szakdolgozat, diplomamunka vagy TDK készítésére is, és megfelelő teljesítmény esetén akár tanszéki projektbe is be lehet kapcsolódni. A témáról, a tanszéken folyó adatbányászati munkáról szívesen mesélünk további részleteket. Keress meg minket egy kötetlen beszélgetés erejéig az I.L106a szobában, egyeztess időpontot e-mailben!