Egyre nagyobb szerepet kap az adatelemzés a fejlesztési folyamatok támogatásában is, amikor nem az elkészült kódot, hanem annak elkészítésének folyamatát vizsgáljuk. Az online képzések terjedésével egyidejűleg egyre nagyobb igény látható arra, hogy a kurzusokon résztvevők előrehaladását ilyen automatikus módszerekkel is követni lehessen.
A hallgató feladata, hogy a Jupyther Notebook környezethez készítesen el egy olyan anonim adatokon működő megoldást, ami segítségével nyomonkövethető egy hallgatói csoport órai aktivitása, a közös fejlesztési folyamatban való részvétel aránya.
A feladat kiválóan alkalmasak szakdolgozat / diplomamunka elkészítéséhez, de akár TDK dolgozat írásig is el lehet vinni a témát, de akár egy github-on publikált nyilvános eszközzé is kinőheti magát. A témáról, a tanszéken folyó data science, mesterséges intelligencia munkáról szívesen mesélünk további részleteket, keress meg minket a egy kötetlen beszélgetés erejéig az alábbi elérhetőségeken - Gáspár Csaba, +36208234154 - gaspar@tmit.bme.hu
Kulcsszavak: data science, data mining, mesterséges intelligencia, viselkedésanalízis, fejlesztői támogatás, online oktatás, tool
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) Távközlési és Mesterséges Intelligencia Tanszék (TMIT) 1117, Budapest, Magyar tudósok körútja 2. tel: (1) 463-2448; fax: (1) 463-3107 email: titkarsag@tmit.bme.hu